Modificări la sistemul de vouchere
În primul rând, bine v-am găsit! Acesta e primul articol în blogul Avanticart. Ne-a luat ceva vreme să începem dar de acum înainte vrem să vă ținem la curent cu noutățile apărute în platforma noastră de comerț electronic.
Azi vom vorbi despre o facilitate importantă adaugată la codurile de reducere: un voucher poate avea mai multe valori, în funcție de data la care este folosit. Poate vă întrebați, la ce e bun așa ceva? Vă explicăm…
Suntem foarte convinși (uitându-ne la statistici) că unul din cele mai bune canale de vânzare este email-ul. Prin urmare, recomandăm magazinelor să oferte un discount vizitatorilor ce se înscriu la newsletter.
Însă un client de-al nostru (mulțumim Ovidiu!) a venit cu ideea următoare: ce-ar fi sa oferim două coduri de reducere? Unul cu valoare mai mare - care expiră în 24 de ore și unul cu valoare mai mică - ce expiră în 30 de zile. Nouă ni s-a părut o idee bună și am implementat-o rapid. Doar că - din punctul de vedere al abonatului - nu ni s-a părut foarte comodă soluția. Știm că majoritatea oamenilor citesc pe diagonala mail-urile, putând încurca ușor cele două coduri, rezultatul fiind doar frustrare.
Așa că am decis să adăugăm mai multe valori pentru același cod de reducere. Codurile și valorile se generează automat când vizitatorul se abonează la newsletter dar dacă administratorul vrea să adauge sau să modifice un voucher existent, interfața arată așa:
Bineînțeles, am păstrat aceeași funcționalitate și atunci când se dorește generarea a mai multor vouchere o dată (de ex, pentru a fi trimise site-urilor de reduceri).
Se pot adăuga mai multe valori la un voucher dar nu vă recomandam să folosiți mai mult de 2-3. Credem că mai mult de 2 valori aduc doar confuzie pentru clienți și le dă impresia că sunteți disperat să faceți o vânzare.
Celelalte opțiuni din formular rămân neschimbate: limitarea numărului de comenzi, cerința unei comenzi minime sau posibilitatea de a restrânge aplicarea voucher-ului la un set de produse.
Spor la conversii!