Minikids.ro – vânzările au crescut de 5-6 ori
În luna aprilie(2020) s-a împlinit 1 an de când magazinul Minikids.ro a fost migrat pe platforma Avanticart. I-am luat un scurt interviu lui Cătalin Stancu, persoana din spatele afacerii.
Când și cum a început povestea magazinului/afacerii?
Magazinul online minikids.ro a luat naștere în anul 2015. Dețineam și încă deținem un magazin cu hăinuțe de bebeluși în Dragonul Roșu, de care se ocupa soția mea. Eu lucrând în TV, am înființat o platformă de știri de unde am prins gustul online-ului. Retras din acel proiect mi-a venit ideea de a trece de la magazinul fizic din Dragonul Roșu pe online.
Ce probleme sau provocări ați întâmpinat în dezvoltarea magazinului online și cum le-ați depășit?
Cel mai greu a fost bineînțeles începutul. A trebuit să facem un site, să învățăm să punem produse pe site, să învățăm să facem poze la produse și cel mai greu – să ne promovăm. Pe vremea aia nu știam că există firme de promovări. Dar pas cu pas, an de an, am învățat să depășim toate obstacolele și încă învățăm pe măsură ce creștem și trebuie să implementăm noi măsuri.
Cum ați decis să migrați magazinul pe Avanticart? Care erau nemulțumirile legate de serviciile pe care le foloseați și ce țeluri urmăreați? Ce vă doreați în plus?
Site-ul vechi era pe platforma Prestashop și era administrat de un prieten. Pentru început a fost ok, costuri mici - pretenții mici, pentru că nici noi nu știam la momentul acela cum trebuie să arate și ce trebuie să conțină un site profi. Pe măsură ce am început să creștem am început să ne lovim de tot felul de erori sau să dorim să implementăm diverse soluții la site. Plus nevoia de optimizare a lui. Atunci când îi dădeam un task celui care administra site-ul, ba nu știa să implementeze, ba nu avea chef sau timp de noi. Am încercat mai apoi încă 2 firme care mai rău au stricat site-ul decât să ne repare problemele. Acum un an, un prieten auzindu-mă că mă plâng, mi-a recomandat echipa celor de la Avanticart. Ce ne doream în plus? Ne doream profesionism și rezolvarea toturor problemelor din site.
Cum a decurs migrarea?
Migrarea a decurs fără nici un fel de problemă, mici erori pe care le-au rezolvat imediat. Echipa mi-a oferit suport deplin la implementarea design-ului dar și în ceea ce privește familiarizarea cu platforma.
Cum a îmbunătățit această migrare afacerea?
S-au schimbat foarte multe lucruri de când am migrat la ei. Site-ul funcționează impecabil, fără erori, fără să cadă serverul vreodată. Ne-au implementat foarte multe tool-uri care ne-au făcut viața mai ușoară. Orice le-am cerut să implementeze, s-a rezolvat fără nici o problemă sau răspunsuri că nu se poate. Nu cred că am fi reușit să evoluam atât fără un site pus la punct și fără suportul lor profesionist.
Cum s-a reflectat această migrare în vânzări, rată de conversie etc.?
Vânzările au crescut semnificativ, de la 3000-4000 lei pe zi, la 20000-25000 lei pe zi.
Ce unelte externe de marketing folosiți?
Google Ads, Facebook Ads.
Ce servicii de livrare/curierat folosiți și pe ce criterii le-ați ales?
Sameday – i-am ales pe baza ofertei mai bune dar și pe feedback-ul din piață.
Puteți să ne dați trei sfaturi sau recomandări pentru a reuși în online?
Trebuie aleasă o nișa pe care vrei să intri. Iar apoi… multă răbdare și ambiție.
Ce planuri de viitor aveți pentru dezvoltarea magazinului?
Următorul pas constă în mutarea într-un depozit mai mare, implementarea sistemului WMS de la Avanti și diversificarea mărfurilor.
Daca ați putea să o luați de la capăt cu acest magazine online, ce ați face diferit?
Dacă aș începe alt site probabil ar fi mult mai ușor dată fiind experiența acumulată până acum. Probabil că aș face totul diferit. Cel mai important lucru într-o afacere online sunt partenerii care se ocupa de site și viteza cu care ei rezolvă lucrurile.
Puteți afla mai multe despre ce a însemnat migrarea pe platforma Avanticart pentru branduri ca BabyNeeds, DyFashion, Guara, Obio, EastCom sau EuromChrom.